Het Customer Success team bestaat uit ervaren professionals die Pepperflow door en door kennen. De Customer Success Manager (CSM) is tijdens de implementatie al betrokken, na de decharge van het implementatietraject wordt de CSM het primaire contactpersoon voor de klant. Periodiek neemt de CSM de tijd om mee te kijken met de klant en kwalitatief advies te geven om de inrichting van Pepperflow weer een stapje te verbeteren.
Het doel van de Customer Success Manager is simpel: de klant helpen om de gestelde doelen met Pepperflow te behalen en het liefst ook te overtreffen. Dit is een continu proces en vraagt ook continu aandacht. De CSM staat daarom heel dicht bij de klant. Daarnaast organiseert het Customer Succesteam allerlei initiatieven om onze klanten te inspireren en als klantengroep te verbinden. Pepperflow kent een brede klantengroep waar veel kennis zit, de CSM verbindt klanten om zo ook onderlinge kennisdeling te stimuleren.
We organiseren bovendien verschillende soorten activiteiten om pro-actief feedback over ons product en dienstverlening op te halen. Dit helpt Pepperflow om steeds weer eens stapje beter te gaan, voor Pepperflow zelf en onze klanten.